Sunday, December 5, 2010

Mengapekahh makanan sedap..??

Assalamualaikum..

Hai sume~!! Kali neh entry asyik-asyik pasal makan, tentang makanan... Sebab aku tak tahu kenape mood kuat makan aku kembali dengan begitu dashyat... Tapi neh da lama da taw aku pegi makan, baru nak update citer yang da basi... Isk...isk...isk... Basi tak basi, aku tetap nak citer...Huh...

Tempat makan yang pertama berdekatan office aku kat Kelana Jaya Business Centre... Lupe da name restoran nye (tettt...tolak 10 markah...) Makanan die okea la... Harge boleh tahan mahalnye... Tapi farewell untuk member kami yang akan bertukar keje... Sedey...(Penipu sedey~!! Suke sebenarnye sebab dapat makan...)

Ramai yang join farewell tu, almost 20 persons... Makanan die kureng sikit... Adus... Name je gempak taw... Opps, tak baek taw... Nasib aku lupe name restoran, kalo tak kena saman neh.. Hehee... Aku makan Belacan Fried Rice..(Bukan taw nak cube menu len, sekeh nak..???)

Berikut adelah makanan kami...Huhu...

French Fries with special sauce... Harga RM4 sahaja... Sauce dia marvelous... Sile cube...
Santapan : Cik Norlizawati Sulaiman

Belacan Fried Rice... Harge die RM8.90... Rase kureng sikit... Tapi boleh la...
Santapan : Cik Habibah Abdul Rashid (Saye la tu) 

 Pineapple Fried Rice... Harga sama RM8.90... Rase pun kureng jugak...
Santapan Cik Shamini A/P Selvaraj

 Mosquito Rice... Harge aku tak ingat... Rase cam chinese food... Berendam abes...
Santapan : Cik Wan Farhana

Meatball Mee... Neh sedap... Harge lupe....
Santapan : En. Suhaimi Sahree

Yang len, tak sempat aku nak snap pic, dorang da makan dulu... Lapar sangat la tu.... Takpe, kalo korang nak cube, sile kan la...Huhu...

Sekian.

No comments:

Post a Comment