Saturday, September 24, 2011

+ Color & Theme +

Assalamualaikum..

Lama tak update blog. Alhamdulillah, walaupun di uji ngan pelbagai dugaan, hopefully aku tetap tabah. Yang penting, aku nak cerita tentang hari yang akan datang neh. Semoga semua plan berjalan seperti yang dirancang. Amin.

Just nak sharing dengan korang, aku mencari warna tema untuk e-day aku. So, google punya google, aku jumpa several pics yang sangat menarik. Aku nak try buat gabungan this 2 colors nanti. So, aku tunjukkan beberapa pic untuk tatapan korang and mana tau, boleh jadi tema wedding korang pulak nanti.. =)



Cantikkan..=)


Nyummy cupcakes..


Turquoise & Purple


Lovely~!!!


Gorgeous~!!!


Outstanding~!!!


Baju tunang aku takde la sampai gini tau.. Naye je nanti...


So? Wut do u think..?

Majlis aku nanti, Insyallah sesimple mungkin. E-day je kan, bukan kahwin pun. So kena buat simple. Doakan segalanya berjalan lancar. Daaa~

P/S: Pic from google courtesy

Sekian.

No comments:

Post a Comment