Wednesday, October 12, 2011

+ Engagement is the time between Being TWO and ONE +

Assalamualaikum...

Hi guys~!! Praise to Allah S.W.T. @ Alhamdulillah. That the words describe my feeling rite now. As I now, officially called Mr Muhamad Nur Saiful' fiancee. Alhamdulillah, aku bersyukur sepanjang perjalanan majlis pertunangan aku berjalan lancar. Walaupun majlis yang sederhana, aku tetap bersyukur sebab hubungan kami telah mengorak satu langkah ke depan.

Orang kuat majlis aku of course la Abah. The lovely dad forever. He used to be my mom and dad all these times. Terima kasih Abah~!! I love you more than everything. Thanks jugak buat Along, Angah, Ina, Shidi, Saleha, Siti, Abang Enn, Umi dan sedara mara yang lain. Ucapan terima kasih jugak untuk kawan-kawan kami yang sudi hadir. Yang penting, Pn Jaja, Cik Shima, and Puan to be; Liza sudi hadir. Begitu jugak Aiman, Aznor, Kedah and beberapa oran lagi kawan Incik Tunang yg sudi datang.

Terima kasih tak terhingga jugak buat Incik Tunang saya; the only one ever Muhamad Nur Saiful, Mak, Ayah, adik-adik dan saudara mara Incik Tunang yang datang. Aku sayang dorang semua. =')

The best part would be if my late Mom ada jugak. Tapi takpe, aku redha dengan ketentuan Allah. Aku tahu arwah Mak sentiasa mendoakan kami adik beradik. Aku tahu, dia jugak gembira dengan melihat 7 orang anak yang dikandungnya membesar dan melalui fasa hidup yang unik dan indah. Terima kasih Mak. I love you both. X)

Okeyh la, banyak da merapu neh. Abah cakap nak ikat aku dan Incik Tunang 6 bulan je. So aku decide if 6 bulan, aku prefer nak nikah 20 April 2012 as tarikh tu genap 4 tahun hubungan aku dan Incik Tunang. Hopefully everything will be fine till that fine day. =) Doakan kami ye. Amin.

Jom tengok beberapa gambar pertunangan aku dan Incik Tunang. X)

Tepak Sireh


Sireh Junjung


Baju kemaja, Incik Tunang suka sangat baju kotak-kotak..


With Abah n Ina


Wit Cik Lijau.. She also Puan to be in 2012..


My sista, Cik Saleha..


Mak sarungkan cincin...


Baek budak baju Turquoise neh.. Hahaa...


Mekaceh Mak..


Wit Mak Ngah, Cousin Ayah, Mak Cik ngan Mak...


Candid by my sista, Cik Zira..


Mekaceh B for the beautiful ring..


Credit pic to Cik Zira...


Wit Umi, Mak Teh dan Mak..


Gubahan hantaran dari Along...


Apam Polkadot made by me..


Incik Tunangku..


Baju tunang dan tudung.. 


My Bestie.. Cik Shima..


Dari sudut tepi..


Luv u..


My Sista, Cik Zira...


Time perbincangan.. Baju maroon, Ayah...


Abah sebelah kanan..


Sedara mara Incik Tunang..


My sista lg, Cik Saleha..


My Bestie, Jaja... Preggy mommy.. Da nk masuk 7 bulan...


Wit Shida dan Iqin...


Sireh Junjung pihak lelaki..


Pelamin buatan sendiri..


Niece aku yang noti...


Candid...


Nyummy..


Sori gambar tak beberapa teratur.. Sebab aku nak cepat upload.. Enjoy okeyh..

Lots of love,
Cik Bib
~xoxo~


No comments:

Post a Comment