Sunday, May 22, 2011

Happy Besday Incik Bf~!

Assalamualaikum..

10 Mei lalu ialah Besday Incik Bf yang ke 23. Hehe.
2 days before is my dad besday.
I love both of them.

Actually I made a homemade cupcakes for my Incik Bf neh.
Moist Chocolate Strawberry Cupcakes for him.
23 pieces cupcakes for him as he already 23 years old.

This is all the pic of the cake.

Sempat lagi bergambar kat tempat sayur neh, sedangkan nak beli barang buat kek..

Nyummy cupcakes~!

Love it~!

On the way to finish all the decoration on the cupcakes.

Special besday card for him.

Siap dibungkus untuk dihantar ke opis beliau. Saya terlupa membeli papan kek dan kotak, jadi dalam bekas neh la jawabnya.

P/S: I jugak ambil tempahan tuk cupcakes and blueberry cheesetart. I luv baking.

Love,
Cik Bib.

No comments:

Post a Comment