Tuesday, November 30, 2010

Apekahhh..??

Assalamualaikum...

Malam neh aku tergerak nak tulis blog... Nak tulis biar aku rase sedikit lega... Biarpun aku takde tempat nak ngadu, atleast aku boleh tulis blog neh... Apepun yang terjadi sekarang neh dan masa hadapan, aku nak berubah... Taknak jadi pemarah lagi, tak sabar dan segala sifat dan sikap buruk aku nak tinggalkan... Insyallah... Tekad yang betul dan niat yang betul... Tambah-tambah, tak lama lagi Awal Muharram kan... :)

Apepun aku taknak marah-marah Incik Bf... Dia sangat baek, sempurna buat aku... Aku berdoa, dia jodoh yang terbaek buat aku... Insyallah... Mekaceh B.. B sorang je paham Sayang... Luv u...(Masuk iklan jup ye readers..)

Okea sambung balek... Aku cume nak luah kat sini yang aku ade hak tuk berkata-kata... Even kite kena bercakap bile perlu... Aku jujur dalam ape aku buat, walaupun kat belakang die... Lagi satu, aku perlu kan masa tuk baiki perasaan aku kat member aku neh... Hopefully, she will understand if I be silent for a while..

Biarpun sakit, SILENT IS THE BEST FOR ME RITE NOW... Pretend that I'm happy and laughing with my sayangs... For more, LAUGHTER IS THE BEST MEDICINE...
Nurul Asyiqin @ Qiqien 

Muhamad Asyraf @ Acap

Tata..

No comments:

Post a Comment