Sunday, February 8, 2009

wHat GoeS aRounD wiLL coMes ArounD!!!

setelah pk2...tergerak ati aku tuk tulis neh...em,aku taw dia amek berat sgt ngan aku...aku je slalu moody...cian dia...dia insan yg paling baek aku jmpe...dia slalu cuba yg terbaek dlm hubungan kteorg..dia akan marah kalo aku diet, dia akan ttp sbr time aku marah dia, dia akan diam je kalo dia terasa ngan aku, dia terlalu baek ngan aku...tp,aku xtaw nape ati aku berbelah bahagi skunk...aku syg dia cuma...em xterluah la perasaan aku...aku juz nk terbaek jgk...aku pn syg dia...syg sgt...bg aku bia msa decide kan everything rite now...aku nk 2ngu je...xbrani nk ckp pape...Ya Allah, jahat nyer aku neh...bak kata shima "WHAT GOES AROUND WILL COMES AROUND" "WHAT GOES UP,WILL COMES DOWN"...aku tkut plak...em pape pn,aku xnk lukakan ati org len,mahu pn ati aku sendiri...bak kata org,kne jga ati sume org...tp kdg2,smpi ble kte nk jga ati org kan...sedang kan ati sendiri terluka..hurm...tuk dia,maafkan aku...tp aku ttp syg dia...aku akn wat yg d besh...jauhkan aku dari hasutan syaitan...amin....='(

No comments:

Post a Comment