Thursday, February 19, 2009

kehidupan........

ari neh,ad cluz pg.......jam bunyi pn aku rasa cm mls nk bgun....xtaw nape seh....dulu ley je bgun pg.......cluz monetary ari neh....smpi kbm,tetiba en ramli tahan aku,shima ngan efa....kata bju kteorg singkat...
what d tuuuuuuuuuuuuttttttt...
singkat mende tah...xpasal2 kmi b3 kne saman seh...geram tul rasa di hati neh....slama 3 thn setengah aku pkai bju2 cm2 g cluz,xpenah kene tahan....tego pn xkne,sman mmg xde la...tetba kat kbm kene lak...sakit jiwa tul..........en ramli tu jelez la 2...taw la kte org hot...haha...bak kata zila rasa cm artis fofuler lak sb kne sign......huhu....
pape pn mende nk jd....bia jela...pasneh aku nk pkai bju krung je...bia xyah dpt surat saman lg dr en ramli yg tuuuuuuuuuuuuuuttttttttttt....sakit ati ngan dia seh...dulu pasal walkie talkie...tetba lak nk marah aku...patut la cpt tua...asek nk marah je...pas2 neh bju labuh pn xdpt beza...doh tul........mlas nk story sal 2,wat sakit ati jew...

neway,esok nk balik uma...ari sabtu aku nk g uma lili...dia kawen...excited seh aku....ramai da kwan kawen tp neh la bru nk g...insyallah...papepn idup kne hepi...wat2 hepi eventhough xhepi...so muka sentiasa muda dan cantik...wakakaka....

No comments:

Post a Comment