Tuesday, April 19, 2011

Today is 20 April~!!


Assalamualaikum..

Hi guys~!! Today is 20th April. I love anything about 20th April. Alhamdulillah, saya and Incik Bf dah berusia 3 tahun pada hari ini. Praise to Allah S.W.T. May Allah bless us. Apa yang saya nak wish, hopefully this relationship will last forever. Amin.

Malam neh, dapat SMS dari Incik Bf yang berbunyik: 'Selamat Ulangtahun yang ketiga Sayang~! Jom kawen~!'. Huhu. Laju je Bib jawab, 'Jom'. Haha. Semalam I got my confirmation letter and today is my anniversary with him. I'm so happy okea~! :D

Nak flashback kisah dulu-dulu dimana mula-mula kami nak declare. Punya la susah. Dua-dua maen tarik tali. Haha. Time tu aku tengah study, esok tu nak paper. Dah la final exam. Gila kan aku, time exam pun buleh lagi maen-maen. Korang jangan ikut Cik Bib neh. Isk..isk..isk...

Ingat lagi lepas je declare on 20/04/2008 at 12:20 am, Incik Bf temankan aku study sampai pukul 4 pagi. Baekkan die..? (Angguk cepat~!) Haha. Pastu dia tak larat nak teman kan sebab mata die da terlalu berat katanye. Agak-agak, kalau sekarang aku suruh Incik Bf teman aku buat keje sampai ke pagi, dia nak tak..? Haha.

Tomorrow, I'm taking leave to spend a whole day with him (except malam ye..) Haha. Nak pegi jalan-jalan. Nanti I upload gambar. Huhu.

Mata dah ngantuk la. -.-' 

Apepun, to Incik Muhamad Nur Saiful: 'I love you. Cepat sikit masuk meminang saya neh. Haha.'

Nunyte all.

Sekian.

No comments:

Post a Comment