Sunday, February 6, 2011

Insyallah~ Doakan kami!

Assalamualaikum...


Hai All! Macam mana dengan cuti raya cina korang..? Happening tak..? (Soklan apekah ini). By the way, cuti aku sangat best walaupun ade jugak yang tak berape nak best. Yang tak bestnye, aku dah pindah uma lagi. Bosan..bosan! Hahaha. Yang bestnye, aku dapat kua berjalan-jalan bersama Incik Bf! Tapi bukan berdua tau. Kami bertujuh! Haha.. Caye tak...?


Kami menuju ke destinasi biasa iaitu Seremban. Pegi JUSCO and TESCO. Planning nak tengok wayang tapi citer tak best. Bosan la. So kami berjalan-jalan ke City Park di Seremban 2. Selalu sangat dah aku ke situ, tapi aku tetap suke nak pegi kat situ lagi walaupun ramai sangat orang.


Kami bagi ikan makan, saje je nak bagi ikan-ikan dan kura-kura kat citu jadik obesiti. Hahaha. Takde la, rutin la tu bagi ikan makan time datang kan. So, jalan-jalan then terus snap picture tuk kenangan.
Lets see the pic!



Wit Incik Bf! U all doakan kami ye. Tengs!



At KFC!



Dis little girl is my niece. She really cute and bubbly! Her catch d trolley then said 'Mak Lang, lets go shopping! I want to buy that..that...bla n bla..."
Huhu... Luv her!



Three teens and little girl. Dets my siblings n youngest sista.



She loves to pose!
Like a model to be!



With me!



Look at her! See, like a model!



I love them!



She really love both of us!




My older sista (handbag). Happiest family!

Sekian.

No comments:

Post a Comment